Milloin Heromakeriin ollaan yhteydessä?

Moni on kysynyt mitä Heromaker verkostomme tarjoaa ja mitä meidän Sankarintekijämme tekevät.

Toivon että tämä blogi avartaa näkemyksiäsi palveluistamme ja milloin meihin kannattaa olla yhteydessä.

Työskentely kanssamme on luottamuksellista ja ratkaisukeskeistä. Tarjoamme sinulle 30 min ilmaista sparrausta kanssamme, jotta ymmärrät tilanteesi paremmin. Se ei sido sinua toimimaan kanssamme, mutta voi auttaa sinua etenemään haasteellisessa muutostilanteessa.

Meihin ollaan usein yhteydessä tilannekuvan tai mahdollisten riskien selventämiseksi, vaikka varsinaista ongelmaa ei ole vielä päässyt muodostumaan. Mitä aikaisemmin meihin ollaan yhteydessä, sitä paremmin pystymme auttamaan asiakastamme.

Lähtiessämme asiakkaan kanssa yhteistyöhön, on Heromakerin lähtökohta organisaatiossa usein seuraava:

  • Liiketoiminnassa on merkittävä muutostarve, mutta organisaatio ei tiedä kuinka se toteutetaan
  • Liiketoiminta on kannattamatonta
  • Korona vaikuttaa liiketoimintaan merkittävästi ja tulevaisuus on epävarma
  • Ulkopuolinen näkökulma uupuu muutos- tai strategiatyössä
  • Strategia tulee päivittää vastaamaan muuttunutta tarvetta
  • Henkilöstön ja johdon välillä on haasteita
  • Organisaatio on suurten muutosten edessä
  • Yritys on tekemässä yritysostoa
  • Organisaatioon palkataan uusi toimitusjohtaja ja johtoryhmän jäsen
  • HR-toiminta ei ole strategista vaan pääosin vain papereiden pyörittelyä
  • Johtamisessa on havaittu kehitystarpeita
  • Organisaatio haluaa kehittää hallitustyöskentelyään
  • Organisaatiossa on tarve etsiä uusia kykyjä

Ole yhteydessä Katriin (katri@heromaker.fi / 050 378 3630), jos haluat sparrailla muutostilannettasi Sankarintekijöiden kanssa. Voit lukea palveluistamme tästä: https://heromaker.fi/tuottava-johtaminen/#palvelumme

Tuottavan johtamisen taustavoimat ovat nyt apunasi, ota yhteyttä ja voimme keskustella aiheesta lisää.

Katri Tynkkynen
https://www.linkedin.com/in/katritynkkynen/